Wyjaśnienia treści SWZ z 11.05.2023
Krypno Kościelne, 11.05.2023 r.
Gmina Krypno
Krypno Kościelne 23B
19-111 Krypno Kościelne
Tel. 85/7169069, fax. 85/7169035
e-mail: ugkrypno@podlaskie.pl
Strona: www.gminakrypno.pl
BIP: http://bip.ug.krypno.wrotapodlasia.pl
REGON: 050659415 NIP: 546 13 38 716
IN.271.2.6.2023.KK
Wyjaśnienia treści SWZ i zmiana terminu składania ofert
Dotyczy postępowania przetargowego na zadanie pod nazwą „Modernizacja drogi gminnej na terenie wsi Ruda”
Pytanie 1. Prosimy o odstąpienie od warunku określonego w SWZ ust. 8.2 pkt 4) ppkt. b) tj. obowiązku dysponowania 1 osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane. Nadmieniamy, że w części 2 postępowania dotyczącej zaprojektowania i wykonania robót budowlanych związanych z modernizacją drogi gminnej Nr 104749B w miejscowości Ruda-kol. Kulik w km 0+998 ÷ 1+553 nie występują kolizje energetyczne.
Odpowiedź 1. Zamawiający informuje, iż odstępuje od warunku określonego w SWZ ust. 8.2 pkt 4) ppkt. b)
Pytanie 2. Prosimy o określenie zakresu robót dotyczących przebudowy kabla teletechnicznego w części 2 postępowania. Według zapisów PFU pkt 1.2.1. przebudować należy ok 150 mb kabla teletechnicznego natomiast według naszej wiedzy do przełożenia jest ok 350mb.
Odpowiedź 2. Według naszych obliczeń tylko na odcinku ok 150mb może zajść sytuacja, w której przewód znajdzie się pod nawierzchnią bitumiczną. W zawiązku z tym tylko na takiej długości przewidujemy konieczność przełożenia przewodu bliżej brzegu pasa drogowego.
Ponadto w treści specyfikacji warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wprowadza się następujące zmiany:
- Pkt 19.1. SWZ otrzymuje brzmienie: „19.1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia w terminie do dnia 17.05.2023 r. do godz. 11:00.”
- Pkt 19.2. SWZ otrzymuje brzmienie: „19.2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.05.2023 r., o godzinie 11:30, za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. W przypadku awarii Platformy e-Zamówienia, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w powyższym terminie, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.”
- Pkt 20.1. SWZ otrzymuje brzmienie: „20.1. Wykonawca jest związany ofertą od dnia terminu składania ofert do dnia 15.06.2023r.”
Pozostałe zapisy SWZ pozostają bez zmian.
z up. WÓJTA
Marian Magnuszewski
ZASTĘPCA WÓJTA
Metryka strony