Zapytanie ofertowe 4/2017

                           

               

 

 

Krypno Kościelne, dn. 16.08.2017r.

Gmina Krypno
Krypno Kościelne 23B
19-111 Krypno Kościelne
Tel. 
85/7169069, fax. 85/7169035
e-mail:
ugkrypno@podlaskie.pl
Strona: www.gminakrypno.pl i bip.ug.krypno.wrotapodlasia.pl
REGON: 050659415  NIP: 546 13 38 716

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 4/2017

zgodnie z § 5 regulaminu udzielania zamówień, których wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 Euro w Gminie Krypno  /Zarządzenie Nr 350/2014 Wójta Gminy Krypno z dnia 23 czerwca 2016r./ oraz Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 13 stycznia 2017 w sprawie szczegółowych warunków i trybu konkurencyjnego wyboru wykonawców zadań ujętych w zestawieniu rzeczowo-finansowym operacji i warunków dokonywania zmniejszeń kwot pomocy oraz pomocy technicznej /Dz.U.106.2017/

.

 

                Gmina Krypno zaprasza do składania ofert na wykonanie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pod nazwą „Regulacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Krypno” – część 1 -  Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Długołęce

  1. Opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem polegającym na „Rozbudowie stacji uzdatniania wody w Długołęce”.
    1) Zakres zadania inwestycyjnego obejmuje w szczególności:
    - budowę trzeciego zbiornika wyrównawczego o poj. 200m3;
    - budowę zbiornika bezodpływowego poj. 2,0m3;
    - przebudowę i rozbudowę istniejącej infrastruktury podziemnej;
    - przebudowę obudów studni głębinowych;
    - wymianę ogrodzenia;
    - powiększenie powierzchni utwardzonych;
    - wykonanie nowego wejścia do pomieszczenia chlorowni;
    - powiększenia czerpni dla agregatu prądotwórczego.
    2) Szczegółowy zakres zadania inwestycyjnego określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
    3) Termin realizacji zadania inwestycyjnego do dnia 31 grudnia 2017r
    4) Oznaczenie przedmiotu zamówienia według wspólnego słownika zamówień CPV:

          712470000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi

   2. Termin wykonania zamówienia: do dnia ostatecznego odbioru zadania inwestycyjnego, nie dłużej jednak niż do dnia 28 lutego 2018r.

   3. Warunki udziału w postępowaniu:
      1) Ofertę w powyższym postępowaniu mogą złożyć Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności tj.: posiadają inspektora nadzoru inwestorskiego o specjalności uprawniającej do nadzorowania nad robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne ważne uprawnienia do nadzorowania robotami budowlanymi odpowiadające tej specjalności, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – na potwierdzenie niniejszego warunku wraz z ofertą należy złożyć wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.

     2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w niniejszym zapytaniu ofertowym

  1. Warunki wykluczenia: Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu, lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania w sprawie wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
    a) uczestniczeniu jako wspólnik w spółce cywilnej lub osobowej;
    b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji spółki kapitałowej;
    c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta lub pełnomocnika;
    d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
    e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
     
  2. Kryteria oceny ofert:

1) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się takimi kryteriami jak cena i termin płatności za fakturę:
 
a) kryterium cena – waga 90pkt

 

                                                                Cn

                                                     Ic = ------------- x 90

                                                                Co

Gdzie:

Ic – liczba punktów przyznana za cenę,
Cn – wartość oferty o najniższej cenie,
Co – wartość oferty ocenianej

 
b) kryterium termin płatności za fakturę – waga 10pkt

- termin zapłaty za fakturę 14 dni od daty otrzymania – 0pkt =It

- termin zapłaty za fakturę 30 dni od daty otrzymania – 10 pkt = It

Gdzie:

It – liczba punktów przyznana za termin płatności

 

Ic + It = ilość punktów danej oferty

 

2) Oferta najkorzystniejsza, to oferta z najwyższą liczbą punktów.

 

  1. Miejsce i termin składania ofert:

1) Oferty należy złożyć w Kancelarii  Urzędu Gminy Krypno, Krypno Kościelne 23B, 19-111 Krypno Kościelne - w terminie do dnia 25.08.2017r., do godz. 15.00.

2) Zamawiający dopuszcza również złożenie oferty drogą elektroniczną na podany w zapytaniu ofertowym adres mailowy.

3) Za termin złożenia oferty uważa się fizyczną obecność oferty w miejscu składania ofert, w terminie określonym jak wyżej.

  1. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:

1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;

2) zostanie złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w niniejszym postępowaniu;

3) zostanie złożona przez podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.

4) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.

    7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

    8. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. Zamawiający przewiduje możliwość, niżej określonych, zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiany wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np. zmiana unormowań prawnych, zmiany organizacyjne stron itp.) – za wspólną zgodą Stron;
2) zmiana terminu realizacji – w przypadku okoliczności niepowstałych z winy Wykonawcy;
3) W razie zaistnienia zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.

  1. Sposób przygotowania oferty:
    a) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
    b) Ofertę należy sporządzić w języku polskim, z zachowaniem pisemnej formy w sposób czytelny;
    c) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca;
    d) Formularz oferty oraz dokumenty sporządzone przez Wykonawcę powinny być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy;
    e) Oferta powinna składać się z formularza ofertowego, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego oraz żądanych dokumentów w niniejszym postępowaniu.
  2. Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia niniejszego postępowania bez wyboru żadnej z ofert bez podania przyczyny. W takiej sytuacji Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności, w tym również odszkodowawczej.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu ofertowym stosuje się przepisy Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 13 stycznia 2017 w sprawie szczegółowych warunków i trybu konkurencyjnego wyboru wykonawców zadań ujętych w zestawieniu rzeczowo-finansowym operacji i warunków dokonywania zmniejszeń kwot pomocy oraz pomocy technicznej /Dz.U.106.2017/. W sprawach nieuregulowanych rozporządzeniem stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. – Kodeks cywilny /Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm./.
  4. Osobą upoważnioną do kontaktów jest Pani Joanna Kitlas Sekretarz Gminy Krypno – tel.85/7169069.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Krypno

Wytwarzający/odpowiadający: Joanna Kitlas - Sekretarz Gminy

Data wytworzenia: 2017-08-16

Wprowadzający: Anna Markowska

Data modyfikacji: 2017-08-16

Opublikował: Anna Markowska

Data publikacji: 2017-08-16