Zapytanie ofertowe Nr 7.2019 nadzór oczyszczalnia

 

Krypno Kościelne, dn. 12.12.2019 r.

 

Gmina Krypno
Krypno Kościelne 23B
19-111 Krypno Kościelne
Tel.  85/7169069, fax. 85/7169035
e-mail:
ugkrypno@podlaskie.pl
Strona: www.gminakrypno.pl i bip.ug.krypno.wrotapodlasia.pl
REGON: 050659415  NIP: 546 13 38 716

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 7/2019

zgodnie z § 6 regulaminu udzielania zamówień, których wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 Euro w Gminie Krypno  /Zarządzenie Nr 350/2014 Wójta Gminy Krypno z dnia 23 czerwca 2016r. z poźn. zm./ oraz zgodnie z zasadą konkurencyjności, o której mowa w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020

                Gmina Krypno zaprasza do składania ofert na wykonanie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad inwestycją „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Krypnie Wielkim oraz modernizacja pompowni ścieków w Gminie Krypno” .

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Zapytanie ofertowe realizowane jest w ramach projektu WND-RPPD.06.02.00-20-0039/19pn. „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Krypnie Wielkim oraz modernizacja pompowni ścieków w Gminie Krypno” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego (RPO WP) na lata 2014 – 2020.

Cel zamówienia:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Krypnie Wielkim oraz modernizacja pompowni ścieków w Gminie Krypno”.

Kategoria ogłoszenia:

Usługa

Przedmiotem zamówienia jest:

Usługa nadzoru inwestorskiego nad inwestycją „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Krypnie Wielkim oraz modernizacja pompowni ścieków w Gminie Krypno”.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do Zapytania oraz w treści istotnych postanowień przyszłej umowy stanowiącej Załącznik nr 2 do Zapytania.

 

  1. Kod CPV

71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu:

3.1 Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności:

Zamawiający nie określa tego warunku;

3.2 Wiedza i doświadczenie:

Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie co najmniej 1 usługę polegającą na prowadzeniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji co najmniej jednej inwestycji, polegającej na budowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków o całkowitej wartości inwestycji co najmniej 10.000.000,- PLN netto.
- jako wykonanie usługi, o której mowa w lit. a należy rozumieć doprowadzenie, co najmniej do wystawienia protokołu odbioru lub równoważnego dokumentu potwierdzającego zakończenie robót budowlanych.

3.3 Potencjał techniczny:

Zamawiający nie określa tego warunku.

3.4 Osoby zdolne do wykonania zamówienia:

 

Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że:
a) dysponuje lub będzie dysponował 1 osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.), w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane. Osoba ta musi posiadać niezbędne doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego i w ciągu tego okresu pełnić funkcję inspektora nadzoru przy wykonaniu minimum 1 inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków o wydajności nie mniej niż 1000 RLM,
b) dysponuje lub będzie dysponował 1 osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.), w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane. Osoba ta musi posiadać niezbędne doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego i w ciągu tego okresu pełnić funkcję inspektora nadzoru przy wykonaniu minimum 1 inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków o wydajności nie mniej niż 1000 RLM,
c) dysponuje lub będzie dysponował 1 osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.), w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane. Osoba ta musi posiadać niezbędne doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego i w ciągu tego okresu pełnić funkcję inspektora nadzoru przy wykonaniu minimum 1 inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków o wydajności nie mniej niż 1000 RLM,
d) dysponuje lub będzie dysponował 1 osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.), w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane.
e) dysponuje lub będzie dysponował 1 osobą technologa posiadającego doświadczenie w zakresie nadzoru nad budową, rozruchem i uruchomieniem przynajmniej 1 oczyszczalni ścieków o podobnej wielkości w części technologicznej.

W przypadku warunku dysponowania osobami Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji wymienionych w lit. a, b, c, d i e oraz dopuszcza możliwość wykazania spełnienia stawianych warunków przez jedną osobę.

W przypadku osób, które uzyskały uprawnienia w innych krajach Unii Europejskiej a także osób z Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. Królestwo Norwegii, Księstwo Lichtensteinu, Republika Islandii) i obywateli Konfederacji Szwajcarskiej, posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j.: Dz. U. z 2018 r., poz. 2272 ze zm.).

Ocena spełnienia w/w warunków będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów zawartych w ofercie w oparciu o kryterium spełnia/ nie spełnia.

3.5 Sytuacja ekonomiczna i finansowa:

Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 PLN.

 

  1. Termin realizacji zamówienia:

Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie do: do zakończenia i bezusterkowego odbioru końcowego zadania inwestycyjnego (termin rzeczowego zakończenia inwestycji – podpisanie końcowego protokołu odbioru to 31.08.2021 r.)

 

  1. Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy:

Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:

  1. Wypełniony i podpisany druk formularza oferty - wzór zał. nr 3;
  2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 3 niniejszego zapytania przedkłada się:
    a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do Zapytania,
    b) wykaz usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do Zapytania;
    c) ważną polisę OC lub inny dokument w zakresie prowadzonej działalności.
  3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy (tylko jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru).

 

  1. Kryteria wyboru oferty:

6.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

Lp.

Nazwa kryterium

Znaczenie kryterium (w %)

1

Cena (C)

100

 

6.2. Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o kryteria wskazane w pkt 6.1.

6.3. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

6.4. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:

C = (Cn/Cb) x 100 x 100% pkt

gdzie,

C- ilość punktów za kryterium cena,

Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,

Cb – cena oferty badanej.

W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

6.5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, o których mowa w pkt 6.1.

 

  1. Warunki wykluczenia:

Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania miedzy Zamawiającym lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
3) pełnienia funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;
5) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.

 

  1. Sposób przygotowania ofert:
    1. Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszym Zapytaniu.
    2. Ofertę zaleca się złożyć na wzorach formularzy będących załącznikami do niniejszego zapytania ofertowego.
    3. Formularze ofertowe należy wypełnić w języku polskim, na maszynie do pisania lub komputerze.
    4. Formularz ofertowy musi być podpisany przez osoby uprawnione do składania cywilnoprawnych oświadczeń woli ze skutkiem zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy.
    5. Złożona oferta musi zawierać wszystkie informacje i oświadczenia wymagane treścią zapytania.
    6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
    7. Podana w ofercie cena jest ceną ostateczną, obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją całego zamówienia.
    8. Zamawiający w przedmiotowym zapytaniu nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
    9. Każdy z oferentów może złożyć tylko jedną ofertę.

 

  1. Miejsce i termin składania ofert:

Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście z dopiskiem:

„Usługa nadzoru inwestorskiego nad inwestycją Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Krypnie Wielkim oraz modernizacja pompowni ścieków w Gminie Krypno”.

Ofertę wraz z dokumentami należy złożyć w terminie do dnia 23 grudnia 2019 r. do godz. 14:00 w siedzibie Urzędu Gminy Krypno, Krypno Kościelne 23 B, 19-111 Krypno Kościelne, Sekretariat.

Uwaga: Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty w miejsce wskazane w Zapytaniu, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.

Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
  

  1. Osoby upoważnione ze strony Zamawiającego do kontaktów z Oferentami:

Pani Anna Markowska - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia tel. (85) 716 90 42 w godzinach pracy określonych w zapytaniu z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

 

  1. Termin ważności oferty: 30 dni od daty otwarcia ofert.

 

  1. Umowa oraz warunki zmiany umowy

Istotne postanowienia przyszłej umowy:

Z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa, której treść stanowi załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego.

 

Zmiana postanowień umowy:

Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w istotnych postanowieniach przyszłej umowy stanowiącej załącznik nr 2 do Zapytania, oraz w sytuacji jeżeli wykonawca wskaże w ofercie, że nie wystąpi odwrotne obciążenie VAT, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 8 w związku z art. 17 ust. 1h ustawy o podatku od towarów i usług w relacjach zamawiający – wykonawca a przed zakończeniem realizacji zamówienia zamawiający otrzyma wiążącą indywidualną interpretację podatkową, która wskaże na występowanie odwrotnego obciążenia VAT, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 8 w związku z art. 17 ust. 1h ustawy o podatku od towarów i usług w relacjach zamawiający – wykonawca, zamawiający przewiduje zmianę umowy z wykonawcą polegającą na zmianie zasad rozliczania VAT zgodnie z zasadą odwrotnego obciążenia VAT, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 8 w związku z art. 17 ust. 1h ustawy o podatku od towarów i usług.

 

  1. Informacje dodatkowe

       Zastrzeżenia:

  1. Niniejsze zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Zmawiającego do żadnego określonego działania.
  2. Opublikowanie niniejszego zapytania ofertowego nie zobowiązuje Gminy Krypno do akceptacji oferty, w całości lub części i nie zobowiązuje go do składania wyjaśnień czy powodów akceptacji lub odrzucenia oferty.
  3. Gmina Krypno nie może być pociągnięta do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
  4. Gmina Krypno zastrzega sobie prawo do zmian całości lub części treści zapytania ofertowego lub jego unieważnienia na każdym etapie.
  5. Zapytanie ofertowe jest prowadzone zgodnie z zasadą konkurencyjności i nie stanowi przedmiotu zamówienia publicznego regulowanego ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień

 
 
 

 
Klauzula informacyjna – RODO:

- Administratorem zbieranych i przetwarzanych danych osobowych jest Urząd Gminy Krypno, Krypno Kościelne 23B, 19-111 Krypno Kościelne, reprezentowany przez Wójta Gminy Krypno. Może Pan/Pani skontaktować się z nami osobiście, poprzez korespondencję tradycyjną lub telefonicznie pod numerem 85 7169033

- W celu uzyskania informacji dotyczących przetwarzanych przez UG danych osobowych może się Pan/Pani skontaktować z naszym Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem korespondencji e-mail kierowanej na adres: iod_ug_krypno@podlaskie.pl

- Pana/Pani dane osobowe zebraliśmy na podstawie przyjętych wniosków i prowadzonej z Panem/Panią korespondencji. Dodatkowo dane te mogą być uzupełniane o dane osobowe pochodzące z innych źródeł – od organów administracji publicznej, w szczególności z centralnych systemów informatycznych.

- Zbierane dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zadań z zakresu zamówień publicznych, wynikających z Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne do prawidłowego i sprawnego przebiegu zadań publicznych realizowanych przez Urząd Gminy.

- Pana/Pani dane osobowe będą przekazywane uprawnionym instytucjom w szczególności na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W usprawiedliwionych przypadkach dane te mogą być udostępnione, na podstawie umów gwarantujących bezpieczeństwo danych osobowych, instytucjom świadczącym usługi serwisowe, gwarancyjne oraz wsparcia merytorycznego/organizacyjnego.

- Pana/ Pani dane osobowe będziemy przetwarzać przez okres niezbędny do zrealizowania zadania lub zadań w związku z którymi zostały zebrane. Po zakończeniu realizacji tych zadań dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w calach archiwalnych zgodnie z obowiązującą w jednostce instrukcją archiwalną.

- Ma Pan/Pani prawo dostępu do treści podanych danych oraz możliwość ich uzupełnienia i aktualizowania. Ma Pan/Pani prawo żądać ograniczenia przetwarzania danych.

- Przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku przetwarzania zebranych danych osobowych w sposób sprzeczny z rozporządzeniem RODO.

 

Wójt Gminy Krypno

Marek Stankiewicz

ZAŁĄCZNIKI:

Zał. nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia,
Zał. nr 2 - Istotne postanowienia przyszłej umowy,
Zał. nr 3 - Formularz ofertowy,
Zał. nr 4 - Wzór wykazu osób,
Zał. nr 5 - Wzór wykazu usług,

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Krypno

Wytwarzający/odpowiadający: Marek Stankiewicz - Wójt Gminy Krypno

Data wytworzenia: 2019-12-12

Wprowadzający: Anna Markowska

Data modyfikacji: 2019-12-13

Opublikował: Anna Markowska

Data publikacji: 2019-12-12